Alla inlägg den 24 januari 2009

Av morsgrisen - 24 januari 2009 00:09

Ja, jag har inte varit inloggad på de senaste månaderna men det beror på att skolan har väldigt många prov o jag har inte tid som jag hade innan....

Eh, jag kommer göra lite då o då i min blogg under helgerna. Men lördag kväll kommer nog sitta fint!

Lördag 19:00 Börjar programet *fniss*

 Eftersom på eftermiddagen e jag på badminton med pappa o kompisar.....

                                                  
***

                        Men jag ska göra en tävling!!!!!

Jag kommer sätta ut en ord och den som får den längsta ordet vinner!!!!

                             Ordet: ISHOCKEYSPELARE

P.S Man får ju såklart inte andvända Ishockeyspelare, som min pappa *hihi*

Man får ju flytta o sånt också * Lycka till *
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du skulle velat åka nånstans i 2 månader, vilket land skulle det vara?
 Sverige
 Turkiet
 Spanien
 Portugal
 Frankrike
 Makedonien
 Irak/Iran
 Serbien
 Skottland
 Ryssland
 Belgien
 U.S.A
 Bolivia
 Argentina
 Columbia
 Andorra
 Brasilien
 Italien
 Guatemala
 Storbritanien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards